Oferujemy skuteczne kampanie AdWords i reklamy na Facebooku, które skutecznie przyciągną na Twoją witrynę nowych klientów, dzięki temu wzrośnie ruch na Twojej stronie, przełoży się na zainteresowanie Twoimi usługami lub produktami.

Przystępując do pracy dokładnie analizujemy zachowania i preferencje Twoich klientów, aby chętnie wrócili na Twoją stronę.

Kampanie AdWords

Google AdWordsKampanie AdWords są w pełni bezpieczną formą reklamy w internecie, po uruchomieniu kampanii na naszą stronę trafia określona ilość użytkowników, ponieważ płaci się tylko i wyłącznie, gdy ktoś kliknie w reklamę tym samym odwiedzając naszą stronę. Ta podstawowa zasada dotycząca kampanii AdWords czyni tego typu działania bardzo efektywnymi.

AdWords to nie tylko linki na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google, ale także reklama graficzna. Poniżej prezentujemy poszczególne rodzaje kampanii.

Rodzaje kampanii AdWords

Linki sponsorowane

Jest to reklama w formie tekstu wyświetlana w wyszukiwarce Google i na stronach partnerów wyszukiwania. Wyświetla się na pierwszej stronie nad wynikami wyszukiwania i oprócz dopisku "Reklama" nie różni się niczym od wyników wyszukiwania. Tego typu reklama wyświetla się zarówno na komputerach jaki i urządzeniach mobilnych.

Przykład
Linki sponsorowane

Reklamy displayowe

Bardziej zaawansowana forma reklamy, która wyświetlana jest na stronach partnerskich Google (miliony stron na całym świecie). Wybierając tą metodę reklamy możemy zdecydować na jakich stronach i dla jakich odbiorców wyświetli się reklama. Ta forma reklamy może przybierać różne rodzaje: reklam tekstowych, graficznych, reklam w Gmailu lub reklam w aplikacjach na system Android.

Przykład
Linki sponsorowane

PLA - Product Listing Ads

PLA, czyli Product Listing Ads, a po polsku reklamy z listą produktów jest formą reklamy, która graficznie wyświetla się nad wynikami wyszukiwania. Ten rodzaj reklamy kierowany jest do firm prowadzących sklepy internetowe, które chcą reklamując się prezentować w wyszukiwarce konkretne produkty, wyświetlając zdjęcie, nazwę i cenę.

Przykład
Linki sponsorowane

Reklamy wideo na YouTube

Reklamy wideo wyświetlają się tylko użytkownikom, na których Ci zależy, a płacisz tylko wtedy, gdy rzeczywiście je obejrzą. Możesz zdecydować przed jakimi filmami wyświetli się Twoja reklama.

Remarketing

Jest to rodzaj kampanii displayowych, która wyświetla się tylko użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. W taki sposób można przypomnieć o swoim istnieniu i zaciekawić użytkownika swoją ofertą. Kampanie remarketingowe kierowane są także do sklepów internetowych dając możliwość prezentowania produktów, które użytkownik przeglądał w sklepie.

Reklama na Facebooku

Linki sponsorowaneFacebook stanowi aktualnie najpopularniejszą w Polsce i na świecie platformę społecznościową. Jest to idealna platforma do rozszerzenia strategii marketingowej Twojej firmy.

W kilku punktach postaramy się przedstawić zalety tego typu kampanii reklamowej. W Polsce konto na Facebooku w 2016 roku posiadało blisko 16 mln osób, co stanowi wzrost w porównaniu z rokiem 2015 o aż 13%. Krótko mówiąc dzięki reklamom na Facebooku Twoja reklama może dotrzeć do prawie połowy Polaków.

  • Reklamy na Facebooku możesz kierować do ściśle określonej grupy odbiorców - na podstawie płci, wieku, miejsca zamieszkania, a nawet zainteresowań. Dzięki temu idealnie możesz dotrzeć do osób, które będą zainteresowana Twoimi usługami lub produktami.
  • Za pomocą reklam na Facebooku możesz promować swoją stronę internetową, ale także swój fanpage. Szeroka gama opcji reklamy, od reklam statycznych typu tekstowego, aż po posty sponsorowane z filmami.

    Co zyskujesz?
  • Pozytywny wizerunek firmy w sieci
  • Zwiększenie ruchu na stronie firmowej
  • Budujesz zaufanie użytkowników do swojej marki